Tuesday 30 July 2013

Ledakan Permintaan Yang Menggila Untuk Sebuah Pemanggang Ajaib


Terlebih dahulu, trimas kami ucapkan kepada semua pembeli Fancy Grill kami. Memang jualan di luar jangkaan telah berlaku di mana pada hari ini sahaja, kami telah menghantar 50 pesanan. Itu untuk hari ini. Untuk bulan-bulan yang lepas belum terkira lagi. Memang ledakan permintaan sedang berlaku sekarang. Dan kami sedang bertungkus-lumus membuat re-order untuk cover semua order yang datang dengan pantas.

Jadi apa yang menarik mengenai Fancy Grill ini?? Banyak ya. Kalau nak ditulis takut jadi macam novel pulak. Terlalu banyak untuk disebutkan. Tapi secara ringkasnya. Fancy Grill membantu anda menyediakan daging/ikan./sate bakar dengan cepat dan mudah. Alat ini tidak rumit untuk dioperasikan. Fancy Grill bukannya alat mekanikal. Ianya sungguh straight forward. BBQ yang terhasil dengan Fancy Grill juga amat sedap dan lazat. Ianya tak sama dengan pemanggang lain. Fancy Grill membuatkan BBQ anda ada direct contact dengan api. Daging pun terasa amat sedap, moist & kurang lemak.

Yang paling best, walaupun ada direct contact dengan api, tapi anda tak perlu pun kipas2 api tu macam bakar sate. Anda rileks saja. Duduk2, dengar lagu & pasang aircond. Mungkin itulah punca permintaan yang menggila terhadap Fancy Grill ini sedang berlaku sekarang. Ianya satu keajaiban. Kami ada beberapa stok lagi sekiranya anda berminat. Fikir dulu, kalau sudah sedia membuat tempahan, call/sms saja ke 013-5499359. Dilayan bah kalau kau :)

No comments:

Post a Comment