Sunday 2 June 2013

BBQ dengan Fancy Grill Ketika Hujan Lebat!

Hari ini mood memanggang datang. Kebetulan anak-anak mau makan sate. Jadi apa lagi, terus saya keluarkan Fancy Grill saya dari almari. Keadaan di luar hujan lebat, tapi dengan adanya Fancy Grill itu semua tidak menjadi masalah. Cuba tengok gambar-gambar saya di bawa semasa sedang memanggang dengan Fancy Grill, memang cukup mudah.




Saya dapat membakar sate untuk anak-anak saya tanpa perlu membeli di luar. Jimat duit. Lagipun tak sampai 30 minit dah siap semuanya. Bukan susah mana pun. Jadi di hari yang sejuk dan hujan ini, kami sekeluarga dapat duduk menonton tv sambil makan-makan sate yang kami buat sendiri dengan bantuan Fancy Grill. Yang paling best, saya tak perlu kipas-kipas pun sate tu. Kalau ada sesiapa yang berminat dengan Fancy Grill ini, beli saja dengan kami ok. Klik di SINI untuk maklumat lanjut. Selamat berbelanja :)

No comments:

Post a Comment