Sunday 16 June 2013

Pelanggan "minah saleh" kami yang pertama!


Tarikh 16 Jun 2013 membawa satu makna yang baru kepada kami di J3trader kerana pada tarikh berkenaan kami telah mendapat customer kami yang pertama dari kalangan "mat saleh", tapi kerana dia seorang wanita, maka saya gelarkan dia "minah saleh". Thank you Ms. Bevvie Exreaniey Green kerana menjadi customer orang putih kami yang pertama.

Nak tau apa yang Ms. Green beli? tak lain tak bukan, dia beli Biskut Kelapa yang paling original dari Tawau ini dengan kami. Oh ya, by the way, gambar di atas tu bukan gambar Ms. Green ya, itu cuma gambar hiasan yang saya dapat dari uncle google :)

Apa pun, ini satu pencapaian kepada kami di J3trader kerana dapat memperkenalkan Biskut Kelapa yang paling sedap ini kepada masyarakat dari luar Malaysia, sekaligus memperkenalkan apa yang terbaik dari bumi Tawau ini kepada semua. Kepada yang berminat dengan biskut kelapa ini, boleh klik di SINI untuk membaca dengan lebih lanjut mengenai info & harganya. Kalau tak mau baca dan nak terus beli, lagi bagus. Terus saja call/sms 0135499359 untuk tempahan. Selamat berbelanja & sekali lagi, thanks for buying Ms. Green, we appreciate that :)



No comments:

Post a Comment