Saturday 22 June 2013

Rahsia BESAR L'oreal & Olay, Rugi Kalau Tak Tahu!

L'oreal merupakan sebuah syarikat produk kecantikan yang terbesar di dunia. Rasanya hampir separuh penduduk dunia ini menggunakan produk-produk keluaran L'oreal. Syarikat ini diasaskan oleh Eugène Schueller pada tahun 1919.

Olay pula diasaskan oleh Graham Wulf pada tahun 1949 di Afrika Selatan. Syarikat ini berfokus kepada anti-aging cream. Pada tahun 2003, syarikat ini diambil alih oleh Procter & Gamble (P & G) dan menjadi satu syarikat global dalam bidang kosmpetik.

Jadi apakah rahsia BESAR kedua-dua syarikat gergasi ini? Marine Collagen. Ya, itulah rahsianya. Selama bertahun-tahun kedua-dua syarikat ini banyak berfokus kepada bahan campuran bagi menghasilkan produk-produk kecantikan mereka. Tapi sejak beberapa tahun ini mereka mula beralih-arah kepada "marine collagen" bagi menghasilkan produk-produk keluaran mereka. Kenapa? kerana "marine collagen" ini mempunyai bahan yang dapat membantu tubuh manusia menghasilkan kolagen dengan pantas. Produk-produk L'oreal & Olay yang menggunakan bahan ini adalah masker, krim & juga pil kecantikan. Produk-produk ini dijual untuk membantu mendapatkan kulit yang sihat, cantik, tiada kesan penuaan dan mengurangkan garis-garis kedutan.

Untuk pengetahuan semua, kita di Malaysia juga memiliki sumber "marine collagen" yang digunakan oeh L'oreal & Olay ini. Ianya datang di dalam bentuk Rumpai Laut Kolagen yang amat murah harganya. Jadi kita di Malaysia sangat beruntung. Kita sebenarnya tidak perlu membeli produk-produk dari L'oreal & Olay ini. Bukan sahaja harganya mahal untuk kuantiti yang sedikit, tapi "marine collagen" yang mereka gunakan sudah diproses. Kita di sini sangat bertuah kerana dapat menggunakan "marine collagen" yang original & fresh dari laut.

Sekiranya anda adalah pengguna L'oreal & Olay, mungkin sudah tiba masanya anda mencuba "marine collagen" kita sendiri. Harganya pun murah. Dengan hanya RM30/kg (free pos lagi tu) anda sudah dapat semua manfaat yang terdapat di dalam produk-produk L'oreal & Olay. Jadi, tunggu apa lagi ye? Call/sms 013-5499359 untuk mendapatkannya sekarang :)


No comments:

Post a Comment