Tuesday 18 June 2013

Fakta Mengejutkan Mengenai Udang Kering. Mesti Baca!!!


Tahukah anda, udang kering adalah sejenis makanan rendah lemak & mengandungi kandungan kalsium & magnesium yang tinggi. Memakan makanan yang mengandungi udang kering boleh membantu mengurangkan kolesterol & mengurangkan masalah jantung. Kebaikan udang kering kepada jantung adalah, ianya dapat mengatasi masalah darah tinggi & mengatasi masalah arteri yang mengeras & menghalang perjalanan darah ke jantung. Hebat kan?

Memakan makanan yang mengandungi udang kering juga dapat mengurangkan ketegangan dan tekanan. Perubatan tradisional cina menganggap pengambilan udang kering di dalam makanan menguatkan fungsi buah pinggang & juga seterusnya meningkatkan selera makan. Udang kering digalakkan pengambilannya oleh wanita-wanita yang mengandung, orang-orang tua dan lelaki yang mengalami masalah ketidaksuburan & mandul.

Walaubagaimanapun, harus diingat, udang kering tidak boleh diambil oleh mereka yang mempunyai alahan dan masalah ruam kulit & gatal-gatal. Diharapkan info ini dapat membantu anda. Kami di J3trader dengan berbesar hati ingin membekalkan anda dengan makanan yang baik untuk kesihatan ini. Kami mempunyai 4 pilihan udang kering yang mampu bayar untuk pilihan anda. Call atau SMS sahaja kalau berminat ya. Jangan lupa, udang kering amat baik untuk kesihatan anda :)

Udang Kering Indon

Udang Kering Manis

Udang Kering Sandakan

Udang Kering Tawau





No comments:

Post a Comment